Måndag

Äntligen!
Nu har man fått sova två nätter :) hoppas att det fortsätter så här nu...
Lillplutten och jag klev upp klockan tio idag, skönt. Ska ta och promenera till ica snart, ska baka idag. Blir nog både bullar och bröd om jag orkar :)

Imorgon blir en rolig men stressig dag känns det som. Ska först till kyrkan mellan 9 - halv 12, föräldracafé. Sen ska jag brumma in till stan, ska till tandläkarn och laga ett hål :/ huhu... sen blir det kyrkan igen mellan kl 3 - halv fem, då det är föräldragrupp. Älsk blir ledig hela dagen i morgon, skönt :) Va nå sotare som ska komma..

Faasiken va bra Greys anatomy ääär... Följde det då i början, men gillar inte att kolla på serier på TV:n, man missar ju alltid nåt, så som man jobbar... och så orkar man ju aldrig vänta tills nästa vecka igen..
Är inne på slutet av andra säsongen, så jäkla spännande...
köpte hem några avsnitt, trodde det va hela säsong 2... när dom va slut så började jag på 3:e, men inte fattade jag vad som hänt...folk hade dött och blitt skjutna?! men då hade jag bara fram till avsnitt 18, och det va ju 27 avsnitt på 2:an...hmm, inte undra på att man inte fattade nåt...
När jag är färdig med Greys, så blir det att plöja igenom alla avsnitt av Desperate housewifes...Lär ju ta ett tag..

Här kommer tre bilder på våran älskling :)





Maria - Bloggdesigner
2011-11-13 @ 17:42:00
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Hihi vad gullig :))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0