Freedag

Ligger och jäser i soffan, käkade nyss en halv pizza, uscha... gillar fasiken inte pirra nå mer, va sugen, men det gick över så fort jag stoppa första biten i käften...
Ska strax ta ett ryck och börja städa! Klev upp sju och började baka det sista, moccarutor, drömrulltårta och chokladbollar... nu får det fasiken räcka med fika, haha.. Blev så irriterad över mig själv i går... fattar inte att jag ska hålla på och stressa när man kan köpa fikabröd...ajaa, tänker man inte längre, så får man väl skylla sig själv...
Mamma ska hjälpa mig att baka tårtbottnarna i allafall, så det behöver inte jag bry mig i att göra nu, skönt :) Å Tack :)

Blev en vända till Borlänge igår, handlade kläder och en present till plutt :)

Guuud kan inte riktigt fatta än, att söt fyller 1år i morgon :) vad har tiden tagit vägen? det första året har då gått skrämmande fort...
För exakt ett år sen fick jag den där jäkla ballongen isatt (kl 12.00) som jag skulle dra i varje halvtimme... huhu..hjälpte dom? Åhh neej... halv fyra satt dom dropp, klockan sex började värkarna (öppen 3cm)... 19.45 va jag helt väck...00.35-02.55 satt jag och älsk i duschen... kl 10 dagen efter, öppen 3-4cm... 10.20, på med droppet igen...20.45 öppen 7-8cm, orkar inge mer. 21.36 beslutar att det blir akut kjesarsnitt.. och 23.01 föds våran lilla prins :)













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0