Måndag

God förmiddag. Sitter här i soffan och lyssnar på när lillsöt snarkar :)
Ska börja baka strax, älsk ville ha nåt gott när han kommer hem idag :) Blir nåt enkelt, kladdkaka.
Köpte en ny form igår, ett hjärta :) så den ska jag testa att göra kladdkakan i, idag.
Blev inte så mycket shopping igår, va in på dollar store och rusta, sen blev det käk på coop. Köpte lite nödvändiga grejer bara.. Bajs mycket folk överallt va det också... 

Jag och älsklingen satt och letade träningskläder till mig igår kväll... finns fasiken ingenstans :/ Svårt att beställa, lättare att gå i affär och sen prova... är ute efter träningsleggins, linne och en huvtröja. Bestämde oss att vi ska åka en vända till stadium nästa söndag. Om jag inte brummar in till Hofors en vända nån eftermiddag och kikar där... återstår att se...

Ska till BVC på eftermiddagen :) Läkarkontroll och det vanliga, vägning och mätning :)
Ska bli riktigt spännande och se hur lång och hur mycket han väger :) va ju fleeera månader sen sist vi va dit.

Näpp, börja baka nu då. Sen blire, laga mat, bvc, affären, städaåplocka lite, laga mat igen, ta´t lugnt, cirkelträning och slutligen lägga huvvet på kudden och zzzova :)  










Anonym
2012-02-27 @ 16:42:50

Åh ja åk till Hofors. Dom har mycket fint där... och ta med mig :) behöver in på Kiwan och köpa lite remover :)

Anonym
2012-02-27 @ 16:43:28

Oj det var jag din syster som lämnade kommentaren nyss :):)

Tarja
2012-02-27 @ 16:47:39

Hallå...såg du tavlorna på dollar?

elina
2012-02-27 @ 22:41:17

haha tänkte på på dig mirre när jag såg de enorma tavlorna haha..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0