BIO Oil

Mamma rekomenderade mig denna produkt :) Köpte den på Life igår..
Är en hudvårdsolja specifikt framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar och ojämn hud, mindre framträdande. Rekommenderas även för åldrande och uttorkad hud.
Ska användas två ggr/dag på ärr, bristningar torra partier... i minst 3 månader.
Har väldigt torr hud i ansiktet och även ärr efter acne på kinderna, så jag ska testa om denna produkt fungerar :)
Har tagit före bilder på min hud i ansiktet och även mitt ärr efter kejsarsnittet, så vi får se om det visar nå resultat om nån månad :)

Återstår att se... bilder kommer sen...

Vill ni veta mer om produkten så kan ni ju bara googla :)








Tarja
2012-01-30 @ 17:13:14

Denna vill jag oxå prova .:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0