Måndag

Go morgon :) Sitter och häver kaffe, lillen springer runt i gåstolen...
Satt nyss och käkade frulle, och läste på knäckebrödsförpackningen (falu rågrut) och skrattade en stund för mig själv..gör det varje gång jag läser den... på förpackningen står det: Bryt en skiva falu rågrut på mitten, så får du två små mackor. Bryt den i fyra delar och du får fyra ännu mindre mackor.... No kidding!

Nog om det...

Zumba va ju kul :) Hoppas dom kommer hit flera gånger. Va tvungen att gå hem och googla om det finns Zumba instruktörsutbildning nånstans här i närheten, skulle lätt ha kunnat bli det... men, hittade inte nåt...haha.

Idag ska jag inviga min nya köksassistent :) Måste baka moccarutor, tårtbotten, morotsmuffins, rulltårta, småkakor, & kanske bullar också :) Fast allt hinner jag då inte baka idag. 


Söt bäbis :)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0