Godkväll

Istället för 10 saker, så kör vi på 5 (skumma) saker ni (kanske) inte visste om mig!
 
• Verkligen hatar mitt bröstben/revben?! då dom typ trycktes utåt under båda mina graviditeter.. vill lixom ba ta nå hårt å dunka in dom mot kroppen igen..
 
• Tror på fullaste allvar att jag ibland har nån sorts superförmåga att veta saker innan det händer?! Alltså inte ALLA saker, men vissa! te x då jag blev gravid med Isak, så bara visste jag å hade den starka känslan, att det skulle bli kejsarsnitt.. låter ju knasigt.. men så blev det ju också..
 
• Verkligen hatar att bli bjuden på mat.. spelar ingen roll vem det är hos.. eller äta på resturang.. å det har nog att göra med magen.. Äta vill jag göra hemma, så tråkig är jag!
 
• Kan sjunga "lilla snigel" med stängd mun!
 
• Ääälskar att dansa! och ångrar verkligen att jag inte gick dans på gymnasiet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0