skärtorsdag

Godkväll!
 
Isak är bra rolig han! :) Hade tänkt att han skulle få vara påskgubbe på dagis idag.. Fick kludda på lite rosa på kinderna, men sen när han såg det i spegeln började han grina.. så då tog vi ju bort det... Han fick vara lite extra påskfin till dagis, med skorta idag.. och sen frågade jag om han ville ha en liten tuppkam och det ville han.. så vi sprayade upp luggen lite grann... men det blev ju inte heller nå bra tyckte han när han såg sig i spegeln.. så han tog en handduk och drog den över huvudet och gnuggade bort det, haha.. jaa, lika bra det! ;) 
Har väntat med spänning på att få hem nå fin kyckling eller påskteckning av honom från dagis, så jag blev så glad i morse när fröken och Isak skulle gå in och påskpyssla när jag lämnade honom... Och idag va det Matte som hämtade, så jag sa till honom att han absolut inte fick glömma och ta med nå pyssel hem sen... Hahaa, fick tyvärr ingenting!! Isak hade vääägrat att göra nånting.
Mycket roligare att leka med kompisarna! :)
Jaa, pyssla kan vi ju faktiskt göra hemma, men jag tycker det är så kul att få nånting som han gjort själv, när inte jag varit med.. blev överlycklig över ljuslyktan han gjorde till jul, den kommer jag spara föralltid!! Jag älskar sådana grejer.. skulle nästan kunna spara alla papper han har ritat på, även om det bara är ett streck i nåt hörn, typ..haha ♥
 
 
 
Va upp till bvc idag med Noah :) åh nu såg kurvan bra ut igen, den pekade rätt upp!! såå skönt att se!
 
En gladfis på bvc :)
 
Fick iaf en så fin blomma av Isak igår, som han plockat alldeles själv ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0