Fifty nyanser of grå

Alltså fysjuttongubbariblåamössormedgulapenisarpå säger jag bara! Detta med att söka jobb och ens ha nånting med den förbaskade arbetsförmedlingen att göra.. fy!
Idag har jag iaf sökt tre jobb.. tjoho!
...Nej men allvarligt! Detta får man ju bara ångest av... 
 
 
Har känt mig helt off ett bra tag nu... kan inte sätta fingret på exakt varför heller... Jag känner inte igen mig själv, med varken humöret eller ens vad jag tycker är roligt.. vart tog t ex all energi och pysselsug vägen? å va äre för ansikte jag ser i spegeln, då ögonlocken hänger nere vid höftkulorna, fejjset är 50 nyanser i grått och påsarna under ögonen går ner till skenbenet? Är tvärsliten, gristrött, har konstant huvudvärk och dessutom svullen i kroppen.. känns som om man är på väg att bli sjuk, men det byter liksom inte ut, man önskar sig nästan jordens förkylning, så att man sen kan bli människa igen!! ..karln undrade om jag gått in i väggen.. men nej! det ska väl mycket till innan det går så långt kan jag tro.
Det är nog vädret och allt detta med jobbet, garanterat! Det tar på krafterna.. har för mig att jag hade samma känsla och mådde lika som första gången vi fick gå, pga arbetsbrist... Det är många nu som har sagt att dom är trötta och är ständigt sjuka också..
Vi skulle nog behöva mer soool. Mer sol åt folket, tack!
 
Idag skämde jag bort mig själv med ett besök till frissan.. så skönt att bara sitta där och bli ompysslad :)
Skulle behöva ett par rejäla behandlingar på hud&kroppsboden också..
..och en vända till lassbo..
..och en solsemester..
sen så är jag nog fit for fight igen ska ni se!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2015-03-25 @ 06:52:45

Kram till dig bästa du! <3

Anonym
2015-03-29 @ 09:13:54

Du skriver så roligt jämt. Du borde bli ståuppare.
Usch och fy för den känslan du beskrev,hoppas den försvinner snarast! Lite sol och värme kommer snart...hoppas jag. kom hit på kaffä ngn dag med ungarna vettja!😊 /elina

Svar: Elina: Haha nja rolig vette sjutton... får sånna perioder ibland bae :P ..JA det gör jag gärna, skulle vara roligt att prata lite minnen å så jue!!! :D
miiran.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0