Fredag

Den stora plutten va ju inte på sitt bästa humör imorse.. bah! skrek en halvtimme.. och tjurade en timme, innan frukost.. allt va bara fel... allt började med att han inte hittade sin glada legogubbe som skulle sitta i sin legobåt, som han sov med.. han sover alltid med nån leksak i handen eller brevid sig.. han väljer ut en "sovleksak" innan vi ska gå upp och sova.. sen bäddar han ner dom brevid sig eller håller i dom, innan han somnar ... och bättre blire ju inte när man knappt hunnit vakna till liv och har sååå bra morgonhumör själv, ville ju helst dra kudden över huvudet och sova några år till!.. efter många om och men, så blev allt ganska fridfullt igen, käkade frulle och drog iväg till sportys lekland :) Idag va det mer folk där, men vi drog upp i den stora borgen iallafall och härjade där :) efter sportys drog vi till Max och käkade en sen lunch... Sen drog vi hem..
Väl hemma, så drog Isak igång med sitt humör igen.. Noah fick inte göra nånting, allt Noah gjorde va bara så fel.. och när Noah ser att Isak är sur, så vill Noah såklart jävlas ännu mer med honom.. suck! Hahaha.. då tröttnade jag ur, och så gick vi in... Isak går oftast upp på sitt rum och tjurar -"nu går jag upp på mitt rum!!" brukar han skrika... sen efter typ 1-5min, så kommer han ner och är sådär glad igen, och allt är oftast bra.. ibland räcker det med att han går upp för trappen, och ner igen, haha.. sen på vägen ner brukar han ropa: -"Jag är glad nu mamma":)  Humörsvängningar?!..Inte lätt att fylla fyra år inte! älskade lilla sötplutt!
 
Oh, måste bara tipsa om en sida på nätet, med mycket fina barnkläder.. finns även märkeskläder, damkläder mm! (fast ni kanske redan visste om den sidan?)
..sidan heter iaf, Next.
 
Jag beställde bland annat dessa kläder till pluttisarna 
 
Mycket mycket bra priser måste jag då säga!
färgerna syns inte så bra på bilden! men det är neon gula detaljer och sömmar på jeansen och små ananas nere vid uppvikningen.. fina vårkläder!!  
Tipsa gärna om ni har nå andra bra sidor med barnkläder.. förrutom Lindex, kappahl eller HM då! :)
Mycket nöjd över köpen, blir absolut att beställa därifrån till sommaren också!!  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0