Halloween

Då va det dags för halloween igen. 
 
Grabbarna vaknade i lördags till att jag hade pyntat lite "halloweenigt" i vardagsrummet, Nisse hade även lämnat en liten halloweenpresent.. sen blev det drakägg och färgade plättar till frukost. 
Nu till helgen blir det den årliga halloweenfirandet igen, med disco, skattjakt och korvgrillning. Det blir kul.
 
 
 
Som vi (jag) nästan hade längtat till premiären av halloween i Furuviksparken.
Meen, blev faktiskt besviken när vi kom dit.. jo dom hade nog lagt väldigt mycket tid till att pynta halva parken med 100tals pumpor och spindelnät.. men jag hade lixom tänkt mig lite mer spöken och andra aktiviteter för barnen. 
Vi tog oss en snoa, käkade, kollade på laban bio.. sen drog vi hem igen. 
Barnen hade iaf kul, dom gillar ju furuvik.. så det va ju bra! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0