Måndag

Ja, då vart det måndag igen!
Helgen gick ju som alltid, fort!
Hann med att åka till Västerås i lördags, Bauhaus & Ikea blev det. Jag blev då inge klokare av att kolla runt på kök, gick mest runt som en förvirrad höna och kände att jag skulle kunna sätta mig ner och protestgråta av för mycket intryck och alldeles för mycket folk.
(Japp jag va hungrig)
 
Fick bara mer saker jag fastnade för. Sååå ja, jag vet inte hur det kommer att bli tillslut med detta projekt... lite marockanskt kakel här, lite ek där och så panel och köksö & ny vedspis... just ja, får ju inte glömma min tapet som jag så fastnat för också... blir nog bra detdär...tillslut.. när man bestämt sig 😆 
 
 
Några bilder från idag.. Noah fick bestämma vad vi skulle göra på förmiddagen. Lill-chefen bestämde en cykeltur till Lången för att kasta macka och pluppa sten. Härligt väder, vackra färger
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0