Onsdag

Vaknade ovanligt pigg efter nattskiftet idag, även fast vädret är grått och trist. 
 
 
Snön som kom här om dagen, låg ju kvar i ca 30min iaf.
Antingen kan det väl bli kallt på en gång, och 5m snö.. istället för detta trista blaskiga väder som skiftar från 2 minus till 15 plus på 2 timmar. 
Som imorse... Va ju nästan t-shirt väder ute ju!
 
Har inte haft varken tid eller ork att kratta bort löven än.. så jag hade hoppats på att snön bara kunde vräka ner och gömma skiten, så slipper man se eländet. 
Ja, jag har inte ens köpt nå ljung än! Har inte pyntat nånting ute. Så himla tråkigt! 
Har fullt upp med att orka göra nån nytta här inne, vilket även är sällan att den orken ens råkar knacka på.. 
Jag har ju en förmåga att planera och ha så många idéer och projekt som ska göras, i mitt huvud, så ibland blir det för mycket. Just nu har man ju köksprojektet, då man hittar inspiration hela tiden som måste lagras nånstans i hjärnan.. sen har jag sååå mycket pysselprojekt som jag vill göra, och önskemål om att jag ska pyssla ihop dittan och dattan till pluttarna! Sen har vi den årliga halloween kvällen, som äger rum på lördag kväll, där har jag många idéer som jag vill göra, och grejer som ska bakas. 
 
Ja, jag får nog nå typ av prestationsångest!? tror jag.. jag tror inte att det jag gör duger, allt ska lixom bli perfekt, annars är det inge kul. Jag veeet ju att grabbarna tycker om det jag gör, som te x här om dagen, då jag påbörjade dendär borgen av kartong till grabbarna, jag hann göra två torn, som blev "fängelse".. och domdär två tornen blev ju lyckade, och det räckte för pluttarna, dom har lekt i dom i flera dagar. Jag behövde ju inte göra klart hela spektaklet, med typ vallgrav, automatiska portar och kunglig trädgård! Eller förvandla hela huset till en saga! 
Måste lära mig att chilla lite...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0