Pastellkaramell

 Ja, jag tröttnar aldrig på rosa, och nu har ju mintgrönt blivit en av favoriterna också.
 
Mina loppade mässingstakar fick sig en omgång av färg, genast blev dom i min smak.
Dock råkade jag köpa fel nyans på den gröna, blev mer turkos, men det gör inget, blev en färgklick det med. 
Det kan ju gå lite överstyr när jag kommer över en flaska med sprayfärg, plötsligt lixom tar man fram allt man kommer över.. typ första gången jag köpte några flarror med guldfärg.. allt blev guld, och fult blev det ..men jag försöker hålla igen lite nu! Några stakar gör ju inget.. och min stackars ikea(dala)häst har fått byta utseende ett x-antal gånger 🙄 menmen... 
 
Har letat efter ett litet avlastningsbord eller en liten skänk också, vill gärna ha en gammal, som man kan fixa upp. 
Karln kom ju hem med en gammal skolbänk som han hittade på jobbet.. om jag orkar ge den lite kärlek, så får den duga som mitt lilla bord så länge. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0