Halloween

 Snart Halloween.
 
Grabbarnas absolut bästa dag. Det börjar tjatas om halloween, dagen efter halloween!
 
I år, ska vi ta oss till furuvik, där dom kör på halloween tema i parken! Det ska bli spännande.
Någon mer som ska dit?
 
Förrutom Furuvik, så blir det den årliga halloweendagen här hemma, jag brukar fixa lite skattjakt och disco till barnen. Det är verkligen uppskattat. 
Eftersom jag älskar att fixa till barnkalas och andra tillställningar, så har jag redan börjat planerat lite smått på denna dagen.. har sparat en hel del pyssel som jag gjort under åren, så slipper lönen flyga iväg sen också.
Men har inte riktigt bestämt mig för om vi kör här hemma, som vi brukar göra.. eller om det blir på Folkan eller sporthallen i år!? Enklast är ju i sporthallen, där kan man ju både ha disco och hinderbanor, och så slipper man tänka på vädret... 
Hade en tanke på att kanske ha en spökvandring upp till mörttjärnsberget också... ja det visar sig vad det blir någonstans..
Ni kanske har nå tips?
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0