Måndag

Precis lämnat stora hjärtat i skolan.
 
somnade ca 18.00 i lördags.. har legat under täcket fram tills nyss, typ.
Huvudvärk, öronvärk och ont i halsen.
 
 
Hade verkligen en fin dag vid Långsjön i lördags. Setra hade fixat allt så himla bra.
Enda tråkiga va att det blåste isbjörnar där borta...
Va meningen att vi skulle sitta ute i grillkojan och mysa på kvällen, men jag va så jäkla frysen och off, så det blev en varm dusch, på med ullsockor, pyjamas och morgonrock... ner under täcket, sen somnade man gott.
Vaknade på natten av en jäkla halsont, Matte kom upp med lite glass, sen kunde man somna om igen..en stund.
Känner mig lite piggare nu iaf.
 
Har blivit många timmar med att lyssna på poddar denna helg...
Men nu när alla poddare har tagit semester, så
skulle jag vilja ha tips på mer bra poddar... har ni nåt?
Eller har ni tips på nå bra ljudbok? Helst verklighetsbaserad...
 
Min topplista just nu är:
P3dokumentär (funkar alltid)
Creepypodden
P3 dystopia
Spöktimmen
 
Lyssnar även på:
Svenska mordhistorier
Rättegångspodden
Mayday
P1 dokumentär
P3 musikdokumentär
P3 nyheter
En mörk historia
 
 
 
Killen som älskar fiske
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2018-09-21 @ 19:34:28

Mamma sa att jag inte fick berätta: den sanna historien om en liten pojke med en mörk hemlighet
av Cathy Glass

Tillbaka till livet : Alisons historia
Av Marianne Thamm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0