Måndag

Känner mig nästan lite bakis idag.. va ju bara tvungen att sitta uppe fram till småtimmarna för att följa valvakan.
Vem vann? Jo alla tydligen.. så jaa, vi får väl se hur det blir. stängde av tv:n och gick och la mig efter alla började gorma och skrika om att Statsministern skulle avgå.. vilket tydligen han inte skulle göra sa han... eller skulle han det? om 2 veckor kanske? för att dom skulle rösta bort honom? nä, jag vet int nå.. är det ens någon som vet?
Jag är ju inte riktigt helt insatt i det där. Har dock följt alla debatter...
Men jag röstade då på det som jag alltid röstat på, sossarna. Hade tänkt moderaterna först, men när jag stod där inne och skulle plocka på mig dessa papper, så ändrade jag mig igen, och gick på min magkänsla ist..
hur som...
 
Det av ju nått år sen sist jag skrev här inne.. 2015.
Orkar inte direkt rabbla upp allt som hänt efter det, fram tills nu..
känns nästan som en dimma. Kan ju stryka bort detta år och förra året från livets händelser iaf.
 
Meen nu är det bara att ta nya friska tag och försöka få ihop resten av detta år. sen hoppas vi för fullt på att 2019 ska bli ett BRA år. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mela
2018-09-10 @ 22:44:45

❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0