Back at the crime scene

Vilken start på veckan!
"Normal" arbetstid, nya arbetsuppgifter.. huset är så gott som rent, till och med desinficerat!! bortsett från kök, och Mattes alla arbetsytor, och alla köksdelar då!? Ja okej då, kanske tog i lite väl.. hallarna och vardagsrummet är rent.. och övervåningen!... och tvätten är nästan tvättad. Och det är fan bra.. vet inte hur länge mitt städsug varit borta.. typ 1-2år!? Förhoppningsvis har den börjat krypa tillbaka lite smått.
Det va länge sedan det kändes såhär bra, och lungt en vardag iaf.
 
 
Precis slagit ner arslet på soffan, med en kopp kaffe! Matte och ungarna mötte mig på uppfarten när jag kom hem, då det va dags för dom att dra mot innebandyn.
Jag gjorde min första dag på Kloster idag. 
Känns bra. Lite drygt är det ju för knoppen, att åter lära sig nya maskiner, men det blir bra när man kommit in i det. Alltid drygt dom första veckorna.
Himla skönt att få gå upp tidigt för att jobba, och kommer bli mysigt att få vara hemma hela kvällarna.. nu kan man ÄNTLIGEN börja följa nån serie igen! Yay. 
 
Same, but different.
Lite nostalgisk blev man ju.. valde såklart mitt gamla skåp, namnet va ju kvar.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0