Nån dag mitt i veckan..

sitter på jobbet och har ett litet brake... eller ja, inte sååå litet! Står lite still i fabriken, så vi väntar på att få upp lite virke.
Sitter och spanar efter musen som vi ska få tag på.. den har kikat fram ett par ggr nu när det är lungt här i hallen, har lite ost som lockbete. Får se om den nappar på det.
 
Då är det klart nu då.. jag gör sista natten på torsdag, sen blir det en välbehövlig julledighet! Sen börjar jag uppe på Kloster, v2.
Ska upp och kika där på torsdag, för att kolla på vad jag gett mig in på. 
 
Idag (igår eftermiddag!?) va det mycket snö på backen när jag vaknade, så vi drog på oss vintermunderingen och gick ut och skottade lite och pluttisarna åkte pulka. Matte drog igång en brasa, då vi har ett helt kök att elda upp..
Riktigt mysigt ute nu när snön äntligen har kommit, perfekt till jul. 
Hoppas på att solen också kan kika fram en dag, eller två.
Snart kanske julkänslan infinner sig.
 
 
Har ju en.. eller två julklappar kvar att handla.
Måste ju bli en panikvända till Valbo nu någon dag.
Funderar på om man kanske ska köpa en varsin skidrifter till pluttarna?
Dom såg för jäkla häftiga ut.. finns på XXL
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0