Ronoveringskaos

Ja det går framåt med köket! 
Är inte direkt kul att bo mitt i denna renoverings röra just nu, men det blir ju bra när det är klart 😁
 
Igår va vi iväg och köpte golv och panel.. och här om dagen va vi till colorama för att kolla ut en tapet vi ska ha. Ja, det blir ju riktigt aldrig som man har tänkt sig.. jag ville ju ha en tapet med lite rosa och mintgrönt. Har kollat på pip studio, dom har ju så fina tapeter!! Men när jag såg dom irl, så fastnade jag inte för någon av dom. Så, nu står det mellan 3st.. och 2 av dessa är verkligen inget jag någonsin skulle ens tänka mig att kolla på, men fy sjutton va fina dom va, när hon drog fram och visade dom.. så jaa, det kommer nog bli ombonat och fint när den kommer upp!! Måste ju våga prova något nytt nångång, haha! Rosa kan man ju ha i andra rum. 
 
Renoveringskaos.
Igår spikade han upp lite panel... 
Detta rum ska vara klart till helgen. Så vi kan påbörja köksdelen.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0