Nattuggla

Ögonen står nollettförtiofem, magen kurrar, pinkblåsan är överfull, mensvärk... och Maria hade "bara" halft ihjäl mig på polen i söndags, vilket resulterade i en grönjävulsk träningsvärk i rygg, en sträckt arselmuskel och en kota som hoppat ur led.. nästan sådär som när man fått ett spett i arsle som stelopererats fast i ryggraden, ni vet känslan va?..
och paketen ba sprutar ut från fabriken
 
Vilken underbar kombo.
 
Ni som inte vet, så har jag ju börjat jobba hemma i byn igen (underbart!!)
På Setra!
Jobbar ständig natt, klart att det är lite jobbigt ibland, men jag trivs så himla bra med både själva arbetet och med mina små kollegor!
Vad gör jag då undrar säkert (inte) ni.. men jag berättar iaf..
Jag kapar och paketerar balk!
Trivs rätt bra här i fabriken med mina balkar och min tejprulle jag!
 
Japp jag är lite extra trött såhär på en måndag natt, men jag når min kulmen vid kl fem, då kan det hända att jag skrattar åt allt, står sådär och fulflinar åt min roliga hjärna som funderar på varför alla har 2 öron ist för fyra näsborrar.. 
 
 
 
Anonym
2018-09-11 @ 15:25:47

😂😂😂😂😂😂😂jag vill jobba mes dig/elina

Mirre
2018-09-11 @ 15:57:34

JA Elina!! Kom hiiiit och jobba med mig!🤩

Anonym
2018-09-11 @ 18:29:22

Väldigt fint paket! tänk att jag oxå jobbat där för typ en herrans massa år sen😂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0