Paketdag

Jag har alltid varit intresserad av hudvård.
Inte direkt manisk. Det är dyrt, så det har inte varit nån prioritering direkt. Men har alltid tyckt om att gå runt bland hyllorna och kikat på alla godsaker som finns.
 
Ansiktsrengöring, rosenvatten, dag/nattkräm, ögonkräm och Bodylotion.
Karln i hushållet:
-Alltså...  HUR mycket jävla smörjmedel har du PÅ dig?
-Har du köpt hela affären?
 
Nu har äntligen karln insett att detta är vardag...
 
 1. Oljebaserad tvätt
2. Vattenbaserad tvätt
3. Syra (varannan dag)
4. 3-4 omgångar med toner.
5. Serum
6. Ampull (när det behövs)
(Sheetmask, 1ggr/v)
7. Dag/nattkräm
8.bodylotion 
 
 
 Jag älskar hudvård nu, och det har blivit lite som en prioritering för mig.
Det är liksom en såndär avslappnande skön rutin, när man vaknar och innan man går och lägger sig. 
Man känner sig fräsch.
Kan ju säga att när jag kör en omgång med dessa "smörjmedel" på Mattias, så är det inte direkt så att han strejkar 🤣
 
Hur gör ni?
Använder ni nå roligt?
Eller har ni nå speciell rutin?
 
 
Idag fick jag äntligen ett paket!
Full med en massa göttit.
Från bästa Glowid!! Så roligt att beställa därifrån, då man varje gång får en massa olika prover som man kan testa!! Himla bra service har dom också, då man får hjälp att hitta det man behöver!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0