2 januari

Nu är äntligen jul och nyår förbi!
Första dagen igår, som det kändes som man kunde slappna av lite.. 
Pluttisarna fick ta ett varmt bad och hoppa in i sin pyjamas, sen la vi oss på soffan.. karln fixade ihop diverse plockmat som vi kunde mumsa i oss, och sen kollade vi igenom alla avsnitt av Sunes jul.
Vi avslutade dagen med en promenad runt sjön i blåsten. 
Riktigt härlig slappardag helt enkelt. Behövs fler sådanna dagar. 
 
Idag ska jag försöka hinna med att slänga upp lite gardiner, tog ju ner julgardinerna för ett par dagar sen, men har inte riktigt haft ork till att sätta upp nya, så idag ska jag väl försöka få upp nånting iaf. Sen ikväll ska jag äntligen få fixa till barret. Är lite trött på min orangea hårbotten faktiskt.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0