Torsdag

Sitter och räknar ner till träningen börjar. Den 20:e drar kursen igång. Blev ett långt uppehåll nu under jul... Men då är det tur man har en instruktör som skickar stretch övningar, (Hemläxa) så man inte går och blir ännu stelare än vad man redan är.
Ska bli spännande att de nu bytt namn, från Poledance Dalarna, till FLOW Dalarna. Ett helt nytt upplägg och nya fräscha lokaler väntas. 
Jag skulle börja på Nivå 6? eller 7? på det gamla upplägget (då fanns det nivå1-8 och avancerad).. men nu finns det nivå 1-5, sen avancerad.. och jag och Tessan börjar på 3 nu, vilket jag tror blir bra... lite rörigt, men nu kan man inte "fuska" sig igenom alla nivåer. Nu ska man kunna allt man behöver på just denna nivå, innan instruktören låter en gå upp till högre nivåer. Nu gäller det att träna och verkligen strecha hemma. Har ju glädjen att äga en egen stång, så då gäller det att nyttja den.
varje kursomgång har ju tidigare varit 8 v.. alltså Nivå1 8veckor, Nivå 2 8veckor osv.. det har ju gått i ett, och har man inte satt ett trick riktigt bra, så har vi bara kört vidare på nästa trick och övat lite och hoppat upp nivå efter nivå... sen glömmer man av vad man har kört... Så nog blir det mycket roligare nu, och så får man ju kämpa lite extra och ta detta på allvar för att någon gång (när man kanske blivit pansionär) få testa på att kanske tävla. Kanske!
 
 
 
Anonym
2019-01-03 @ 18:44:22

Tävla låter bra mirre, sätta mål det är ju bra! och så klart så fixar du det med lite finsk envishet❤️ Måste själv hitta något jag kan hålla fast vid😊 kram: Tarja

Anonym
2019-01-03 @ 18:44:23

Tävla låter bra mirre, sätta mål det är ju bra! och så klart så fixar du det med lite finsk envishet❤️ Måste själv hitta något jag kan hålla fast vid😊 kram: Tarja

Svar: Ja jag får ta fram dendär envisheten, så funkar det nog 😅
miiran.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0