Sjuka människa!

HERREGUD! blir förbannad...
Va hem till mor och far igår, slingade håret på morsan och fick man lite käk och fika också :) .. iallafall, så visade hon mig ett klipp på nätet, på baby yoga! Nå rysk yoga guru som kommit på skiten.. Hon varnade mig innan jag kollade på den, för hon själv höll på att kräkas...
Heeelt jäkla sjukt, vilken sjuk, sjuk människa! Höll på att dö.. kastar runt den lilla babyn i både armar och ben, tänkte först att det där måste vara en docka, för sådär gör man bara inte, måste vara ett skämt...men ingen docka, riktig bäbis och den lilla bara skriker!!! Vem gör så lixom? Helt jäkla dum i skallen?! Vill inte lägga upp videon här, men gå in på expressen och sök på baby yoga, så får ni som vill, titta på det...
Usch då säger jag bara... Att det där ska göra barnet starkare och så tror då inte jag inte ett jäkla dugg på.
Armar, ben, leder, hjärna och allt måste ju ta skada :(
Får ont i hela kroppen bara jag tänker på det.

















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0