God natt!

Min mobil kan ta och fisa sig själv upp till månen och begrava sig i en krater där uppe!!
Nu är jag lite sur.
Den har krånglat i flera dagar, kan inte skriva sms och när någon ringer kan jag inte lägga på. Den funkar ibland, när åbäket känner för det... funkar inte när jag sk göra nåt viktigt..
Testade att blogga genom den nyss, och då gick det att skriva... men när jag hade skrivit ett sjuhelsikes långt inlägg, så försvann allt bort, (%/&8/=7(&&¤%#W"%¤&¤!!!!

Aja fick hämta upp datorn i stället...

Bakade lite nu på kvällen :) Blev 2 satser morotsmuffins och moccarutor :) helt underbart att kunna vispa äggen och sockret och samtidigt kunna fixa med alla andra ingredienser, går ju så mycket fortare än att stå med en elvisp i 5 min :) (oj va drygt det lät då, haha) ...men jaa.. det är ju faktiskt det, jag brukar vispa mellan 5-10min när jag ska vispa ägg och socker pösigt...hinner få kramp i armen, haha...nu hinner man ju fixa allt annat på den tiden... Ska ta och baka bullar någon dag och testa hur degkroken fungerar också :) Tack ännu en gång älskling för min fina present :)

Dags att sova nu :) I morgon bitti skulle bror komma och hälsa på, han skulle ta med sig frukost också, lyyx :)

-Sen blir det kyrkis mellan kl 9-halv 12 :)
-Sen blir det lite städning om jag orkar
-Sen på kvällen blir det att baka det sista inför onsdagen, rulltårta, tårtbotten...och kanske nå småkakor, eller nåt annat :)

God natt!


Kusin vitamin
2012-01-31 @ 14:37:13

Ha ha alltid lika kul att läsa din blogg', krameli kram vi syns imörö.

Tanja
2012-01-31 @ 18:30:14

Kan det vara dregel i mobilen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0