Gott nytt år!

Fick den underbara idén att bleka håret igår kväll, bleka bort det bruna... 2ggr! Sen gav jag upp. Blev en mössdag idag, då jag är sådär fint orange i hårbotten nu. Tur att jag fick tid hos en frisör på onsdag. Ja, att man ALDRIG lär sig att strunta i att exprimentera hemma. Karln, ja han tyckte att det inte va så farligt, han undrade bara om inte jag skulle dra på mig mössa nu när vi va in till stan och skulle handla raketer till ikväll.. sen erbjöd han sig att betala frisörbesöket också!!! äh, spelar väl ingen roll om denna 30+ :are ser ut som en liten fjortis som hamnat nånstans mellan goth och bohem-fasen... "tonåringen i Familjen annorlunda" som Matte sa... Tur man bara ska sitta i grillkojan ikväll och se ful ut! Blir ingen finmiddag idag inte! Blir mysdress och lukta grillad hamburgare istället! Går precis lika bra det med! 
 
På tal om Familjen annorlunda! Är ganska så glad att man bae har 2 huliganer som man lä se efter och som kan göra en grå! Är rätt så imponerad av dessa familjer som har en 9-10st pluttisar, som skiter, äter och härjar och bråkar... fick liksom lite smått hjärtklappning bara av att kolla på Tv:n... och när alla barnen skulle vara med och renovera.. pjuh! Nä, en stor eloge till alla som som klarar av ett helt fotbollslag! 
 
Jag frillan och mössan tänkte bara kika in här och önska er alla ett riktigt gott nytt år!! 
 
 
Anonym
2019-01-03 @ 18:39:41

Gott nytt år fina Kusin❤️ / Tarja

Anonym
2019-01-03 @ 18:39:42

Gott nytt år fina Kusin❤️ / Tarja

Svar: Detsamma till dig ❤❤
miiran.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0