Höst

Idag blev det en vända till Borlänge för att handla lite höstnytt. Men som vanligt när jag ska handla (mamma hade rätt.. det mesta va redan slut!) Så va ju allt jag hade kollat ut, slut! Meeen, efter många om och men.. en stressad karl senare.. och ungar som lekte streetrace med kundvagnen... så hittade jag lite krimskrams iaf!
Så resten av dagen har bestått av att fixa och dona, möblera om och greja! Så kul! 😅 
Nu börjar det kännas som ett hem igen.. har inte haft ork till att bry mig om detta hushåll på många månader... har legat efter med typ allt, så man har inte riktigt haft orken till att ta tag i saker heller... men nu börjar det kännas bra igen! Ett steg åt rätt håll!
 
Fick även min nya torktumlare installerad idag, yeeey! Har inte haft någon på fleeeera år!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0