Söndag

Söndag igen...  tyckte nyss jag  skrev att det va fredag!
Fredag kväll spenderades hemma, film och mys :)
Igår kväll drog jag hem till syster en sväng :) skulle exprimentera lite med naglar och färg. hade lösnaglar som vi skulle måla och dekorera. men vi gav upp, haha... blev inte så bra som jag hade tänkt mig och så fick man hjärnsläpp... Hade ju en massa idéer innan som jag skulle göra, men när man väl satt där med miljoners nagellack, pärlor, stamping, dekorer och ALLT man kan tänka sig behöva... jaa, då fick man hjärnsläpp... gjorde lite handspa och målade naglarna och Kollade på melodifestivalen och gladiatorerna istället :)
Idag ska vi till Borlänge, drar efter lillen sovit FM och ätit lunch :) Är ute efter nytt porslin och kanske lite nya träningskläder... och annat smått kraffs..

I morgon äre cirkelträning igen, som jag längtar :)
Hoppas på en liiite lindrigare träningsvärk denna gång, hoho..

Synd att det inte är nå barncafé på tisdag :( Vad ska man då hitta på?
...Får kanske bjuda hit alla mammor istället? :o


Denna färg blev det på naglarna igår, har stulit bilden från syrrans blogg :)


















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0