Frukost

Dagens och gårdagens frukost.
•Banan och spenatpannkakor med kvarg och hallon.
•Banan och havrepannkakor med äpple, kvarg och kanel.
 
Prio här hemma just nu, är maten. Har aldrig tyckt om att laga mat. Det är så fruktansvärt tråkigt...Otroligt tråkigt... och vart är fantasin? Samma mat, samma köttfärsås..
När jag började på mammafitness så tänkte jag att, hur ska detta gå!? Från att ha ätit, mestadels, skräp. Till att äta 5 mål om dagen.. det ska planeras, vägas och lagas...Allt ser så avancerat ut..
Första veckan va värst.. väga, mäta, laga.. planera, testa..
 
Nä, detta är då det bästa jag gjort mot mig själv på länge! Man kommer i det, nångång iaf, det har då blivit bättre. Jag trodde jag skulle ge upp första dagarna, ingenting blev rätt. Men nu är jag tacksam att jag snart klarat igenom dom 3 första veckorna. Och det är inte svårt egentligen. Behöver inte vara avancerat.. hela familjen kan äta exakt samma mat. 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0