Måndag

Har frysit som en gris sen före lunch idag.. drar lite smått kallt när lastmaskin ska in med en massa virke. När jag väl blir en isbit, så är jag en isbit hela dagen.. fick tina upp mig länge med en varm dusch nyss... så nu äntligen har man nog en ganska så normal temperatur igen.
 
Idag va det dags att hämta matkassen! Sååå tråkigt att laga mat, så det är skönt att veta vad man ska laga iaf!! I dag bjöds det på thaikyckling med nudlar och fiskgratäng & jopp, slog till på stort och lagade 2 rätter (kors i galoschen).. slipper man laga mat imorgon igen, haha.. men min fråga är, HUR lyckas jag alltid laga så ful mat? Kycklingfärsgrytgrejset såg ut som en grå konstig sörja, inte så himla färgglatt inte... men den fick då bra betyg av minifolket iaf, det är huvudsaken. 
Man har ju inte lyckats få nå talang i matlagning, vilket  tyvärr har visat sig många ggr... Det är tur Matte kan laga god mat.
 
Nu till något roligare...
Dags att lyssna på Creepypodden och sova! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0