Söndag

...& så va helgen slut. 
 
Idag har Isak och Noah haft tjejbesök.. både Alwa och Loka har varit här och lekt. Jag har försökt plocka och greja lite, både idag och igår.. får lite halft panik nu när huset är en byggarbetsplats, så då känns det lite skönare om man fixar sånt som man har dragit  på alldeles för länge.. t ex så tog jag tag i ALLA 1000 teckningar som pluttisarna har ritat och grejer dom har gjort genom åren.. va iväg till Dollarstore och handlade en varsin låda och pärm. Sen va det bara att börja rensa! Förstår inte hur jag kan ha sparat på allt!? Teckning med ett streck, och då har jag tillåmed skrivit datum på det... aja, blev faktiskt en hel del sparat, är ju kul att ha kvar.. dom är väldigt duktiga på att rita.. brukar få med mig en hel icapåse på fredagar när man hämtar hem dom, hahaa! 
Matte har snickrat både på köket och övervåningen i helgen.. ja det är ju inte bara köket som är ett renoveringsobjekt i detta hushåll. Men det blir bra när det är klart!  Idag fick han bla in golvet i köksdelen. Nu börjar man snart se ett slut på spektaklet, skönt! 
 
Blev korv & köttbullelunch idag! Mysigt tyckte barnen.
 
Fick ihop en säck med teckningar.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0