climbing chair challenge

Nu kanske ni undrar(vilket är förståeligt) vad i hela fridens namn jag håller på med på bilderna ⬇️ Jag har inte blivit mer konstig än vad jag redan är.. men nästan. Ni kanske undrar vad i hela fridens namn jag har på huvudet, så är det bara ett hårband, då jag även hade en ansiktsmask på, efter mitt otroligt sköna bad jag tog 10min före.. (läs: oskönaste bad)


Jo.. jag gillar ju challenges i dom flesta former.
Så jag kan väl inte vara sämre, än att haka på denna "climbing chair challenge"
Ta dig runt en stol, utan att nudda golvet eller ramla. 
Hur det gick!? Mjää.. Efter 45:e gången, så va det faktiskt nära att jag klarade det. Nära!
Noah gjorde många tappra försök han också.

Är hyffsat blå och mörbultad idag. Skickade en video till kusin E, och skulle vara så jäkla duktig.. men failade och slog runt med stolen rätt på bröstkorgen, och svimmade av en vända. Typ.


Nu till badet..
Vi har badkar. Har badat typ 2ggr, sen vi flyttade in för snart 11 år sedan.
Fick en sån härlig feeling efter jobbdagen igår, att "nu jävlar ska jag bada och slappa" 
Tänk podd i öronen, en kall öl på den lilla hyllan över badet, som gubben skrapade ihop åt mig. Och bara ligga ner i lugn och ro. Hur kan man inte bara göra det varje dag liksom!?

1. Det va varmt.
2. Katten hade bajsat i lådan.
3. Oskönt!? 
4. Det va varmt.

Dom första 125 sekunderna, kunde slappna av. Sen kom paniken.. rastlös. Värmen gjorde mig mosig i huvudet, och dränerande luften ur mina lungor. Drog i mig den iskalla ölen fort, för att få kyla. Efter en stund fick jag sätta mig upp, och liksom vinkla huvudet över badkarskanten, för att få luft. 
Gubben kom in och serverade en till öl, och frågade vad jag höll på med. 
Han drog en handuk över lampan, för att jag skulle få lite mysfaktor, då det vita kaklet gör så man typ känner sig som man badar i nåt rum på fasta paviljongen.
Äh, ett nytt försök då! Sjunker ner... i ca 60 sekunder. Sen ger jag upp. Varmt kvalmigt och yr i skallen, eftersom den första ölen åkte ner i strupen alldeles för fort också.
Bada.. inget för mig 🤷‍♀️




Mela
2021-02-21 @ 00:19:34

Du är så rolig 🤣




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0