Mario party

Gårdagen började med 1 1/2 timmes avslappning hos bästa Amanda. Påfyllning av fransar, så man känner sig levande igen.
Fick springa in på intersport efteråt och köpa vantar till Isak. Förstår inte hur vantarna bara kan försvinna!? Både Noahs och Isaks nya vantar är puts väck. Man får ju inte som förälder gå in i skolan i dessa tider heller, så jag har inte kunnat varit in och letat där.

Igår eftermiddag drog jag och pojkarna till Borlänge, så gubben kunde få snickra i fred.
Dom ville handla lite för pengarna dom fick i julklapp.
Hyffsat folktomt, då vi va där 1 timme innan stängning iaf.
 Blev en vända in på elgiganten, där Noah köpte ett nytt spel till switchen. Och så blev det en vända in på Min matbutik, där dom fått en avdelning med bara leksaker, och småprylar. Där hittade Isak nå trollerigrejer, som han så gärna ville ha.
Jag hittade piroger och finnkorv. Det är standard att handla hem, när man är in där. Mums. 

Blev inge Melodifestivalen igår.. vi körde på en spelkväll med tillhörande godis ist.
Noah köpte ju Mario party till switchen. Så himla kul! En massa minispel som man kör emot varandra. Riktigt partyspel! Likt buzz, som fanns till PlayStation förrut!  
Ja det blev halft värlskrig, och vissa blev sura! Men kul endå! 😂 timmarna flög.. och tillslut va det dags för sängen.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0