Matlådan

Kommer jag någonsin vänja mig vid att käka ur en matlåda!? Jag har i glas nu.. men det funkar ej endå. 
Det är nånting med en matlåda som inte funkar och som ej tilltalar mig!? Det är inte gott.. ALLS!
en färdig köpe-låda? Urk.. rätt ner på tallriken. Så man ser vad man tuggar i sig.
Värma upp rester i en låda. Antingen blir det kallt och med isbjörnar i mitten, eller så blir lådan så jävla het, så man bränner både fingrar och nagelbanden på den fan.
En låda med 50cm höga kanter, 3×3cm i omkrets.. försök att skiva upp en köttbit i den jäkeln!? Va? 
Dom 30min som vi har lunch, räcker lixom inte till riktigt då, när man måste försöka pilla ner sina händer, med till hörande bestick, i detdär som vissa kallar utrymme.

 Nä, tacka vet jag småkaka till efterrätt. Spelar ej nån roll om det är finskapinnar som legat i en trälåda och smakar korv. Det är bara ett måste.

Torra smaklösa, men oj vad en sån kan göra en glad. 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0