Vad blir det för mat!?

Kidsen har kompis hemma här i byggkaoset. Jag har gömt mig i köket, och käkar mellis i min ensamhet. 
Kidsen är så himla festliga. Standard här hemma, varje dag, är att så fort man öppnat dörren och kommit in.. så tar dom sina små fötter, styr kosan mot köket och *prassel prassel*
"Åh, jag är Så HUNGRIG mamma"
"Mammaaaa, får jag ta en yoghurt?"
"MAMMAAAA, jag tar en banan"
"Mammaaaaaaaa, jag tar en macka"
"Mammaaaaaa *tugg tugg* vad blir det för mat idag (med munnen full i majskakor och 8 smörgåsar med ost, och har precis för 5minuter sen käkat frukt, mackor + fil, på fritids, till mellis)

Ja jag va nog kanske lika dan.. eller ja, jag är lika dan.
Det är bra dom äter🙏


Ikväll blir det INTE tacos till middag... det blir *trumvirvel* Mc Donalds! Som jag längtar!? Ja, fy attans. Har längtat sen kl sju imorse..
En Tasty och Cheese.
Får hoppas det är lika gott som jag nu har föreställt mig.. kan ju vara lite si och så på detdär stället.. 
smaken är tillbaka iaf..
 
När vi endå snackar käk..
Låt oss hylla denna lilla men ack så fina flinga!
Det som görs av kärnan i havre, och som ångas och valsas till flingor!
Havregryyyyn!! Älska havregrynsgröt!?
frukost, middag eller när som. Det funkar alltid. Gjorde i ugn förrut.. men nej, det blev inte gott.
Mixa havregrynen till mjöl, och koka gröt på det? Oja, så gott så man dör och återuppstår. 
(Insåg att jag måste mixa ett gäng gryn nu.. det va länge sen)
 Detta kasein är så himla gott att röra i gröten... eller ja som nu, i puddingsform.
En sked gröt, doppad i puddingen? Ja, Mums!
Så gott med hallon eller äpple till. 

Råkade även köpa hem en med kanelbulle smak. Skulle ha chokladboll, men måste kollat fel.
Men näee, inte så himla gott, enligt mig! Smakar bara mest en massa smör..

Ibland fascineras jag över hur oerhört dålig jag är på att knäppa kort!
En halv pudding med svettiga hallon. Mums. 
Och ja, det är smak av kladdkaka.
































Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0