Söndag

Igår va vi uppe vid stugan. Vi spelade spel, käkade tacos, bastade och badade isvak.
Riktigt trevligt.
Blev ett par öl också.. som känns som 65öl och 7 liter cava, idag.

Så härligt att vakna upp i morse.
Fick försöka pilla upp dom svullna ögonlocken med mina svullna fingrar, samtidigt som kroppen ryckte frenetiskt av vätskebrist. 
Så härligt att försöka säga godmorgon. Käften dammade, och läpparna hade rullat upp sig i tandköttet någonstans.

Huvudet? Ja den ville jag helst hugga av vid halsen ungefär. Kan inte titta, blunda, blinka, stå, gå, eller sitta, utan att huvudvärken tar mitt liv. 
Så himla härligt när gubben får sån jävla energi, och börjar dammsuga brevid huvudet också. Ja det ska även dammtorkas. 
Dammsugaren låter som ett jävla trimmat jetplan, med Nocco som bränsle. 
Och ajaxen luktar alldeles för jävla starkt.

Så himla härligt att man varken vet om man är hungrig som en röv, eller vill gå och kräkas upp tarmar och hele fan. 

Så himla härligt att mötas av en grå svullen klump, i toaspegeln... och håret!? 

Petade i mig keso och vaniljkvarg. 
Hade inget stort glas, så jag fick ta en vas(!?) Med kallt vatten och citron. Friskt och gott, med en touch av tulpan.
Sen blev jag sugen på baguette med het räkröra och några munnar oboy.
Sen blev jag sugen på makaroner.
Nocco!
Snuuus! 
Nu fick gubben åka till Hedemora och köpa frukt.. fick akut sug på fruktsallad och glass.
Han vägrade gå in här på ica, en 3:e gång. Förstår honom helt. 

Jag är inte kapabel till att ens bre en smörgås idag.

Ska aldrig mer dricka en öl.
Aldrig!


Skitlycklig över att jag ens tog mig ner i det där kalla hålet! 

Så himla skönt!?










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0