Måndag

Här har det varit tyst. Vi har haft fullt rulle med allt möjligt under helgen.
Det har ju varit lite så att hela hushållet stannat av under bygget. Förstår inte!? Bara för att man håller på med övervåningen, så har även undervåningen varit helt kaos. Nåja..
Tog mig an och fixade lite i kök och hall. Nya blommor, lampor, en hallmatta, fick flytta in.. och gubben fick spika upp lite nytt på väggarna i köket.. det blev ju lite mer hemtrevligt lä jag säga! Det tar sig, sakta men säkert.
Nu är det bara resten av hushållet kvar, med lite gardinbyte och fix. Men det tar vi kanske till helgen.. om man orkar!

2 arbetsdagar kvar denna vecka, sen tar jag sportlov med mina små stjärnor.. ska bli välbehövligt och skönt! ⭐

Veckans bästa köp enligt lillchefen blev en liten myslåda. Den har han legat i hela dagarna nästan.. fick till och med bära upp honom i den,  när vi skulle sova.. så han sov väl som en kung i denna, mellan våra huvudkuddar! Den passade även perfekt i denna, som jag har haft som  "pedestal".. då han kan få en alldeles egen plats brevid oss när vi sitter i soffan.







Mela
2021-03-01 @ 20:20:57

😇😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0