Sportlov

Godmorgon! 
När man är lite trött och inte har annat att göra, så har det varit full övning med Jerusalemachallenge! Ännu en challenge, tänker ni!? Och jaa!? HUR glad blir man inte av den!?
Nu sitter den som en (nästan) smäck! Tog bara åtskilliga Youtube-klipp och steg för steg videos, blod, svett och nästan tårar, tills jag äntligen fattade stegen. 
Får vi se en video undrar ni!? 
Svar: nej.. kanske!?
Är Isak skapligt trött på mina challenges!?
Svar: stort fett, JA!

Idag har vi tagit sportlov! Så skönt.
Vi ska packa oss en korg, och åka hem till mor och far och grilla lite i kojan.. och så ska jag tvätta bilen.

Juuuste..Fick hem 5 kg kläder här om dagen, blev en helkväll med att prova.. varav 4,95kg ska skickas tillbaka. 
Från att ha bott i jeans halva livet.. till att bo i leggings. (Några som går ända upp till armhålan, helst) det hände nåt när man fyllde 30+... leggings och byxor som är sköna.
Och tacka vet jag att ist gå i affärer och få prova.. och slippa krångla med dessa påsar med tillhörande silkespapper och fuktpåsar, och kartonger.
Blev nya strumpor iaf.. som va lite för stora. Men vad gör det!? Nee.. blev även ett och annat vårplagg som fick bo kvar, faktiskt. 


Dagens frukost beställde Isak igår kväll.
Så gott så man kreverar. Nästan.
Fattiga riddare.. gott för både magen och tänderna.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0