Vinäger-näsa

Vaknade i natt med panik igen.. men det va luuuugnt! Hade inte behövt stressa upp mig i maxpuls. Ögonbrynet satt ej fast på kudden. 

Några dagar kvar av konstiga sovställningar, massvis med fastklistrad spån, fransar som faller av, och en ansiktsrutin som innbär topsar i ögonen, blöta pads att dutta runt med, och pill med vatten. På lördag kan man leva ok igen. 
Men det är det väl värt..

En annan riktigt bajsig grej just nu, (förrutom red week) är smaken! Alltså jag blir så matt! Denna "smak" ploppar upp med jämna mellanrum... och nu är den här för att stanna tror jag.. för det blir inte bättre. Ena dagen är smaken borta, sen är både lukt och smak borta, sen knackar denna på, och attackerar hela käften. Allt smakar... mja, jag vet inte hur jag ens ska kunna förklara!? 
Den ligger där bak i gommen och upp där bak i näsan.. Som nån slags ättika blandat med majonäs.. eller som typ vinäger!? skit jobbigt.. Allt jag äter smakar sådär.
Är det någon annan som haft Covid, som har problem med detta efter så lång tid!? 

Nu till nåt roligare... 
Dags för middag. 
Kocken bjuder på tonfisksallad idag ❤













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0